Cum să îți organizezi eficient biroul de acasă

Cum să îți organizezi eficient biroul de acasă

Atunci când lucrăm cel mai bine este să avem un spațiu dedicat pentru acest lucru. Astfel, dacă avem un birou unde știm că urmează să ne concentrăm, atunci și munca noastră va fi mult mai ușoară, pentru că mintea noastră asociază acest spațiu cu momentul în care trebuie să fim productivi. Pe de o altă parte, dacă lucrăm de pe canapea sau chiar din pat, atunci intervine o problemă pentru că inconștient asociem acel loc cu odihna, iar astfel randamentul nostru va fi mult mai scăzut.

 

Un spațiu organizat ne poate motiva și chiar ne poate face mai creativi atunci când lucrăm la un birou pe care să îl organizăm în așa fel încât să fie eficient, dar și plăcut pentru gusturile noastre.

 

 

Ce nu ar trebui să lipsească de la biroul nostru de lucru de acasă?

 

În primul rând,  laptopul sau PC-ul sunt cele mai importante instrumente de care ne folosim. Pentru a face mediul de lucru cât mai plăcut putem alege niște accesorii utile precum un mousepad, un suport pentru laptop sau o tastatură care ne permite să scriem mai rapid și ușor.

 

Apoi, un alt lucru ce nu ar trebui să lipsească din spațiul nostru de lucru este o imprimantă. Fie că optăm pentru o imprimantă laser ce folosește cartușe toner, sau o imprimantă  inkjet cu cartușe de cerneală, este important să o avem la îndemână atunci când avem nevoie să printăm rapid ceva.

 

Pentru a păstra totul la un loc avem nevoie de un birou cu sertare ce ne va fi de mare ajutor pentru a ne organiza eficient spațiul. Un sertar poate fi dedicat instrumentelor de scris și agendelor sau altor produse de papetărie. Putem achiziționa și un toc de hârtie pentru imprimantă care să fie mereu acolo când avem nevoie. De asemenea, aici putem depozita și actele sau dosarele mai importante sau materialele la care lucrăm.

 

Apoi, pentru a nu rămâne fără cerneală la imprimantă atunci când avem nevoie să printăm ceva rapid, este o idee bună să avem mereu rezerve de cartușe de cerneală pentru imprimantă într-un sertar.

 

Un alt lucru ce nu ar trebui să lipsească de pe biroul nostru este un instrument de scris, fie că optă pentru un pix sau pentru un stilou. Markerele colorate sau pixurile cu pastă colorată ne pot fi de ajutor atunci când vrem să evidențiem o idee principală în notițe. Putem organiza toate instrumentele de scris într-un suport sub forma unui pahar pentru a le avea mereu la îndemână.

 

Biroul nostru trebuie să aibă și câteva note personale pentru a ne face să ne simțim bine și pentru a crea un mediu plăcut de lucru. Un tablou, o floare sau alte obiecte decorative sunt perfecte pentru a înveseli puțin spațiul. Important este să îl amenajăm în stilul nostru, cu tot ceea ce considerăm că ne este de folos pentru a putea fi productivi.

 

Prin urmare, biroul de lucru trebuie să fie un spațiu care să ne motiveze, să ne faciliteze munca și să fie o zonă în care să ne simțim comod și plăcut. În birou ar trebui să ținem tot ce ne este necesar pentru a ne duce la bun sfârșit task-urile într-un mod eficient, de la instrumente de scris, acte importante, laptop sau PC și până la tocuri de hârtie, cartușe pentru imprimantă, rezerve de pixuri, agrafe de birou și alte astfel de lucruri. În plus, acesta trebuie să fie un loc care să ne ofere o atmosferă plăcută, iar acest lucru îl putem face foarte ușor adăugând câteva mici detalii care să ne reprezinte și care să ne facă să ne simțim mai bine și mai relaxați.

Lăsați un comentariu
*

Aboneaza-te Newsletters

Primiți actualizări prin e-mail despre cel mai recent magazin și oferte speciale.